Garantie

Het product is binnen de garantietermijn defect

Indien er inderdaad sprake is van een defect dat valt onder de garantiebepalingen (dus geen waterschade, val- of stootschade), dan zorgen wij geheel kosteloos voor herstel of vervanging als het apparaat bij ons is aangekocht. Constateert de fabrikant een defect dat niet valt onder de garantie, dan brengen wij naast de reparatiekosten ook de behandel- en verzendkosten in rekening a € 50,-.

Je ontvangt bij ons op alle nieuwe producten (demo, tweedehands, e.d. vallen hier dus niet onder) 2 jaar garantie. Op alle occasions ontvang je 1 jaar garantie. Daarnaast vallen deze producten natuurlijk ook onder de wettelijke garantie. Kort gezegd houdt dat in dat een product moet doen wat je er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten. Wanneer dit niet het geval is, heb je altijd recht op kosteloos herstel of vervanging.

We zijn er voor jou, ook als het even tegen zit...

Om aanspraak te maken op garantie moet je kunnen bewijzen dat je het product bij ons hebt aangeschaft en wanneer. Het makkelijkste doe je dit door een kopie van de aankoopbon mee te nemen of mee te sturen.

Het product is buiten de garantietermijn defect

Ook als de garantie van je product is verlopen kunnen wij je nog service bieden, dit is echter niet kosteloos. Wij sturen je product naar de betreffende reparatiediensten van de importeurs. De kosten die wij je naast de reparatiekosten in rekening brengen bedragen € 50,-. Je kunt deze kosten besparen door je apparatuur zelf ter reparatie aan te bieden bij de diverse reparatiediensten. Op de websites van de betreffende merken kun je de contactgegevens van deze reparatiediensten terugvinden.